tisdag 17 augusti 2010

Tematrio

Lyrans Noblesser har en utmaning som hon kallar för Tematrion. Denna gången handlar det om att berätta om tre saker man gjort i sommar. Detta verkar skoj så jag hänger såklart på för första gången!!

1. Jag hyrde stuga i Sälen och tog med mig man och våra två vilda hundar dit i fem dagar. Vi vandrade, tittade på den fina naturen och hade det så otroligt mysigt tillsammans. Detta trots en sväng blöta skor och ett åskoväder. Detta gör vi fler gånger!!

2. Jag hann även med en chartersemester som gick till Turkiet tillsammans med lilla mamma. Turkiet var varmt och hade massor av god mat att erbjuda! Vi hann med en tur till Rhodos, marknad, gyttjebad och att titta på havssköldpaddor under vår vecka.

3. Två av mina tre underbara syskonbarn tillbringade några härliga dagar här hos oss! De bor i Stockholm och jag nära Karlstad så de stunder man får med dem är så värdefulla. Speciellt när man får rå om dem helt själva!!

2 kommentarer:

Lyrans Noblesser sa...

Kul att du hänger med på Tematrio :-)

Det mörka tornet sa...

Kunde inte motstå! :-)